torsdag, november 06, 2008

Tänkte bara berätta lite om mig.

Jag är en 20 årig tjej från Skåne, som drömmer att bo någon annanstans än vad jag gör nu.
Jag vill bo i en storstad, vilket jag gjorde i månad för inte så länge sedan.
Jag bodde i Göteborg, där jag fick jobb. I Göteborg var jag inneboende hos en dam jag inte trivdes med alls. För mycket regler för att jag skulle trivas.
En dag kanske jag flyttar tillbaka igen, vem vet. Men jag tänker inte flytta dit själv.
Annars så kan både Stockholm och Malmö fungera att bo i för min del.
En dag vill jag pröva lyckan i USA, förhoppningsvis så kan jag klara av det.
Drömmar har jag ju många av, en stor är att bli designer. Jag vill kunna hjälpa till och dra mitt strå till stacken. Och om jag en vacker dag tjänar stora pengar har jag två saker jag vill ge pengar till.
Dels Cancerfonden, då en mycket bra kompis till mig i somras fick cancer, och sen vill jag hjälpa tjejer och killar som har blivit utsatta för övergrepp. Av en förälder, släkting, en kompis eller om man har blivit våldtagen när man har varit ute. Jag vill hjälpa dem som behöver.
Jag har alltså stora drömmar, och förhoppningsvis så kan dem bli sanna.
Jag vill även ut och resa, se världen. Paris, London, New York, LA, Brasilien och Thailand är några av dem få ställen jag vill ha satt min fot i innan jag dör.
Nej, nu måste jag hoppa ner i säng. Jag har stängt av TV:n och ligger i sängen.
Jag har lite planer inför morgondagen. Så förhoppningsvis så kommer jag upp i tid!
pussnattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.