fredag, november 07, 2008

Timbuktu


stor passion och många tankar
dig jag sätter där jag hamnar
blir nog något att njuta åt
då jag blir gammal, sjuk och grå
till den digra dagen döden dunkar på min port
så vill jag följa vägen till jag sätt varenda ort

Jag älskar dig, tack så jävla mycket för den nya skivan, jag får helt enkelt inte nog.
För er som inte har skivan, LADDA HEM DEN eller gå till er närmaste skivbutik och införskaffa den. den är bland dem bästa som han har gjort. Jag älskar den, rätt igenom.
På torsdag så bär det iväg till Lund, för konsert.
Och det kommer vara en så befrielse att få stå där igen, på Mejeriet, med Elliz, och bara njuta.
Som jag aldrig har njutit tidigare. Jag kommer vara så glad, tack för att du verkligen lyser upp mitt november mörker & ge mig glöden för att klara mig igenom den här hösten som har kommit tidigare än vanligt. (känns det som iaf)
Skivan är iaf ett måste.
en high 5 och 1 falafel heter den, för er som inte visste det redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.