söndag, november 09, 2008

mål fest på stadion, jag ligger i sängen.

det är målfest i malmö.
eddie har gjort 2 mål & Ola 1.
jag vill också vara i malmö.
istället ligger jag i sängen och mår piss.
olyckligt kär och allt är bara fel.
så, nu vet alla det.
jag är olyckligt kär
har nog varit det i ett och ett halvt år snart.
siesta 2007 var underbart, 2008 var sjukt.
jag såg dig på Looptroops spelning. Du var lika söt som vanligt
jag såg dig på campingen. jag försökte nog undvika dig så mycket som möjligt
jag vet nu varför jag grät på Håkan's spelning.
Det var inte för Måns, det var för dig.


Kan du fortfarande läsa mig? 
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns da'r
Jag minns de än
De bästa någonsin
Är du fortfarande arg?

Jag såg Kjell Höglund, jag önskar jag var han
Jag gick dit ensam
Anna sa hon sett dig på stan
Hon sa du såg glad ut och hade ny frisyr
Hon sa den klädde dig, ah
Och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.