fredag, november 14, 2008

Funken styr mina steg

jag har haft en underbar kväll.
tack till Elliz, till Manda, till Hanne, till Fanny & sist men inte minst, Mr Jason.
bilder kommer imorgon, orkar helt enkelt inte lägga in dem nu.
Jag ska kolla på Funken styr mina steg nu, ScHäÄäRlEk <3

jag stör mig på folk som tror dem är något, när dem verkligen inte är någonting alls.
Patetiska människor.
Nej, tack för att du inte finns i mitt liv.
Jag hade nog bara garvat ihjäl mig om du hade funnits här! :)
TUR att du inte alls är patetisk. :)


& till S, jag älskar dig, jag finns här för dig dag som natt. DU ÄR MIN BÄSTA VÄN! & du kan ringa mig när du vill. I'm always here for you!
Semester 2009, oooh yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.