fredag, november 07, 2008

Så här tror jag det går ikväll i idol

Lars: Lars gör Nirvanas "Smells like teen spirit". Han kommer göra det så fruktansvärt bra.
Repet lät kanon och jag kommer nog inte bli besviken av att en av mina favoriter kör en av världens bästa låtar. Lars kommer briljera.

Robin B: Robin har en bra röst, och han är söt, jättesöt. Alla tjejer där hemma röstar på antingen han eller Johan. Jag hoppas på att Robin ska klara detta galant, men en liten fågel viskar till mig att den tror att Robin åker ut. Jag hoppas på att han kommer vara kvar, men jag är inte säker.

Alice: Jag älskar Alice röst, men med lilla flickiga tonen som hon har jag har svårt att se henne i rocktemat. Tyvärr tror jag att hon inte kommer klara av låten och kommer hänga löst ikväll. Om hon inte få folk att sympatirösta på henne.

Anna: Anna gör en Cher låt! Detta kan bli toppen eller botten. Frågan är vilket.
Jag tror på Anna. Hon är en duktig sångerska, kanske tillochmed för bra för idol. Kom igen nu tjejer, nu måste ni visa vad ni går för!

Robin E: Detta ska vara det temat som Robin E ska vara bäst på, men jag tror inte att han kommer vara det. Han känns nästan lite överdriven rock just nu, och det kan bli väldiga bakslag nu när det faktiskt är rocktema ikväll. Men ja, han har ju inte hängt löst tidigare, så det ska väll vara en första gång för allt?

Kevin: Ingen kan säga att Kevin inte har en bra röst. Det har han verkligen. Rock är nog inte riktigt hans grej. Men han kommer inte hänga löst heller. Living on a prayer är som tur är en sån låt som Kevin kan använda sina röstresurser i. Han kommer att glänsa ikväll.

Johan: Johan är i mina öron en hemsk sångare. Den enda anledningen till att han är kvar i tävlingen är att små trettonåriga fjortispunkare tycker att han är bra. Jag hoppas på att Johan Palm åker ut ikväll, men jag tror inte att det kommer att ske. Den lille gubben i lådan kan lika gärna vinna skiten.

Alltså: För mig kan alla utom Kevin och Lars hänga löst ikväll. Frågan är bara vilka.
Jag tror på: Johan, Alice & Robin E (folket kommer nog inte tycka att han är så mycket rock ikväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.