söndag, november 23, 2008

never ever


det är lite ledsamt faktiskt
men jag är för gammal för detta nu.
20 år, skadad i lite över 4 år.
och även om jag hade opererat mig, så hade det tagit minst 1 och ett halv år innan jag kunde börja.
hellre gör jag något annat med mitt liv då.
15- skulle fylla 16, och var med om en jävla hästolycka.
If I could turn back time.
men man ska väll vara nöjd över den tiden man hade?
jag ska börja blicka framåt istället.
Vara glad över att jag har en riktigt begåvad lillebror.
Hade han bara förstått hur begåvad han var, hade han varit Sveriges bästa brottare idag.
Han hade slått Pana på Fyrstads, utan problem.
Hoppas bara han får upp ögonen på hur duktig han är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.