torsdag, november 06, 2008

Schnyyygg

tänker bara varna i början. detta kommer antagligen bli en lång text, med bara minnen. Inga namn kommer nämnas. tror jag... Känner du dig träffad av det som skrivs, kan man försöka höra av sig.

att sitta uppe halva natten har nog blivit min grej.
Att kolla på Navy CIS, sen något annat tråkigt program som går på natten.
Typ Jerry Springer eller liknande.
Inatt sitter jag och drömmer mig bort.
Sitter och tänker på en gammal kärlek som jag önskade långt och länge att det skulle bli något med.
Men med min vanliga otur så blev det inget där, som jag hoppades på.
Jag träffade han på siesta 2007, och han var i alla fall min för en kväll. För det var han.
Svenska Akademien kommer alltid vara ett minne.
Hur vi stod och trängdes med alla andra människor den lördag kvällen som ville se det underbara skånska reggaebandet.
Han vände sig emot mig och tog min hand, verkligen flätade ihop den.
Kort därefter kysste han mig, eller om jag kysste honom. Minnet sviker en lite då och då.
Efter en stund så gick vi längre bak, för att inte så och trängas med dem andra som stod där.
Vi dansade, hånglade & rökte. Han berättade att han tyckte om mig, att han kunde se en framtid med mig (i alla fall om jag förstod honom rätt). Allting verkade vara perfekt, to good to be true liksom. Vi gick till hans tält där vi låg och mös till klockan halv två ungefär, och då kom jag på att jag ville se Familjens spelning. Hela vägen upp till festivalområdet, gick jag och sjöng på "det snurrar i min skalle".
Vi gick och höll handen, och pussades hela vägen upp. Jag var lycklig. Dem få timmarna han var min var jag lycklig.
Jag åkte hem den natten, dum som jag är, och han fick mitt mobilnummer och sa att han skulle höra av sig. (btw, om du nu tänker höra av dig, jag har inte bytat nummer. Det finns säkert kvar på din telefon. Call me sometime maybe baby)
Dagarna gick, och jag var upp över öronen kär i killen. Som tillsist hörde av sig och berättade hur det låg till igentligen.
Han och hans ex flickvän efter 4 år, hade precis gjort slut, eller precis och precis. 4 månader tidigare. Och jag kan verkligen förstå honom att han vill vara singel då. MEN don't lead a girl on if your not serious.
självklart gjorde det ont, och det var inte bättre av att en av mina bästa kompisar, gick i en av hans bästa kompisars klass, och det var stundeten ett par dagar efter. Det var nog bland det värsta jag har gjort. att stå där, bland mina vänner, och se han. That hurts.
Anyway. jag är fortfarande förälskad i denna killen. 1 1/2 år senare och jag är fortfarande lika kär i han som jag var då, och han är fortfarande inte kär i mig. inte vad jag vet iaf.
jag tänkte bara dela med mig hur natten ser ut, tankar om vad som skulle kunnat hänt om han var intresserad av mig.
aja, jag åkerkommer väll med nattens tankar. Beverly Hills 90210 är på tv400 nu, smygreklam.
pussnatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.