söndag, november 09, 2008

"Jag vill skriva om porr och knark. Sånt som berör."


Jonthan Möller är nog en av dem få personer som jag bara har pratat med i ett par minuter som jag verkligen avgudar.
Att en person är så underbar förstår jag inte, det han har har inte många personer.
Han har en kompis som ser ut som ......
Det gjorde ont i hjärtat när jag såg den personen.
Jonathan har iaf en speciell plats i mitt hjärta.
För att han sjöng Jesus för Linnéa halv tolv på natten.
För att han böjd hem oss till han på en mini festival.
För att han skriver med mest underbara texterna.
Jonathan Möller mina damer och herrar.
En person jag aldrig kommer glömma.

http://www.myspace.com/savemerobinbobby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tänk på att du aldrig är anonym på internet.
Även om du tror att du är anonym så är du inte det.